I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.15

cnbluegt: Don’t forget to see KBS drama “Orange Marmalade” tonight

فٰراموش نکنید امشب سریال "مربای پرتغال"رو ببینید!

 

 

2015.05.15

cnbluegt: Even Though i’m away, lovely wishes from members and lots of wishes from you guys, i’m truly thankfu

حتی وقتی من دور ام.آرزوهای دوست داشتنی از طرف اعضا و کلی آرزو از طرف شما بچه ها....من واقعا ممنونم!!!

 


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت13:57---26 ارديبهشت 1394
الهييييييييي...
باشه باشه تهديد نكن ميبينيم حتما!!ما واسه اين سريال روز شماري ميكرديم!
فقط دلت نميخواد واسه تولدت هم كه شده اون ريشاتو بزني؟(مديوني اگه فك كني دارم حرص ميخورم)
مرسي پوران جون
پاسخ: خیلی حرص ته ریش هیونو میخوریاا :))) خواهش عزیز


ناشناس
ساعت0:26---26 ارديبهشت 1394
سلام
من یه فرد هیچ وقت مطلبی نمیزاشتم، فقط میخواستم برای علاقه مندان این سریال بگم که میتونید این سریال از سایت http://s1korean.mihanblog.com/ بگیرید و نگاه کنید با زیرنویس (فقط زیرنویسش معمولا چند روز بعد پخش سریال گذاشته میشه) هست و بروز، امیدوارم لذت ببرید
پاسخ:سلام عزیزممم! من دوباره ممنونم بابت لینک! شرمنده کردی منو! عزیزم خودت بیا اعتراف کن! وگرنه جیسون رو میفرستم سراغت! D: درسته من شماها رو نمیبینم! ولی بعد یه سال میتونم تشخیص بدم این کامنت رو کی نوشته! البته فکرکنم خواستی ریا نشه! مگه نه؟‌^^


آرامیس
ساعت0:26---26 ارديبهشت 1394
بالاخره من قسمت اولش رو دیدم. خیلی منتظر بودم
پاسخ: آرمی هیون خیلی کم نبود؟؟؟؟


sheina
ساعت21:27---25 ارديبهشت 1394
سريالشو ميذاريد؟کي ميذاريد؟زيرنويسم ميذاريد همون روز واسش؟من مي خوام اين سريالو همراه کره ببينمممممممم
پاسخ: متاسفانه فکرنکنم بچه ها بتونن سریال رو بزارن! شایدم فردا بزارن!!


دارتانیان
ساعت21:24---25 ارديبهشت 1394
ما تا زمان پخش سکته نکنیم ...فراموش نمی کنیم! شما نگران نباش!
پاسخ: مگه میشه فراموش کنیم!!!!! اینهمه منتظر بودیم براش!!!!
دور از جون خاله جون ^^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 25 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com